Új jelszó kérése
Mi kell a turi nyitáshoz?

Itt elolvashatja: >>tovább

Akik már elolvasták...

Tetszett!                     K.Bernadett, Nagyvázsony

A kezdőt vettem csak meg és az nagyon jó!      

Takács Pál, Budapest

                                         

5 éve van turim. A könyvek tartalmának 98%-val egyetértek! Azért van egy két ötlet, amely elég meredek.      

Nagyné T. Ibolya, Veszprém

                                          

Nem bántam meg, hogy megvettem.                       Kovács Krisztiánné, Sopron

Még több olvasói visszajelzés: Klikk

Használt ruha magazin

Egy blog Önnek: cikkek és érdekességek a használt ruha világából.

http://sikereshasznaltruhabolt.cafeblog.hu 

https://www.facebook.com/

hasznalt-ruha-magazin/

Hírlevél
Fizetési megoldás

A szerző ajánlása a Sikerkönyvekhez

   Éveken keresztül egy használtruha kis- és nagykereskedést vezettem. Ez egy kisebb kereskedés volt, ahol személyes kapcsolatban voltam a kb. 400 vevőnkkel.

   A legtöbbször már úgy érkeztek hozzánk a kezdő vállalkozók, hogy az üzletet már lefoglalózták, most van a festés, az átalakítás és most már úgy gondolják, hogy be kellene szerezni az árut. Az ilyen beszélgetések kapcsán minden egyes alkalommal finoman érdeklődtem a választott üzlethelyiség helye iránt. Hol található? Mekkora a bolt? Egy idő után az embernek olyan gyakorlata van, hogy azonnal meg tudja mondani, hogy azon a helyen nyereségesen működtethető-e egy ekkora üzlethelyiségű és a megálmodott árukészlettel rendelkező bolt. A legtöbb esetben a válasz sajnos az volt, hogy nem!

   A sok éves tapasztalatom az, hogy a kezdő használtruha vállalkozások 30%-a az első évben bezár, további 40% a 2. vagy a 3. évben, és csak a maradék az, amelyik nyereségesen üzemel hosszú ideig. Más  kezdő vállalkozások megmaradási aránya is hasonló (élelmiszerbolt, ügynökségek, stb.). A megszünés okai szinte minden esetben hasonlóak.

 

Sorrendben talán az alábbi okok határozhatók meg:

  1. A rosszul megválasztott helyszín.
  2. A tőkehiány (nincs elegendő tőke az üzlet fejlesztésére).
  3. A nem megfelelő méretű üzlethelyiség.
  4. A tapasztalat hiánya (rossz elképzelés az üzletvitelről).
  5. A majd én megmutatom mentalitás (egy olyan ötlet erőltetése, amely az adott helyen nem tud sikeres lenni).
  6. Az eladó hozzá nem értése. Nem jó a vevőkkel való kommunikációja.
  7. A nem megfelelő árukészlet.

 

   Biztosan lehet még több okot is felsorolni, de ezek a legfontosabbak. Ezen pontok mindegyikét alaposan átbeszélem az E-book-okban abból a célból, hogy a magyar használtruha vállalkozások sikeresebbek legyenek.

 

   Jelenleg nem ismerek ezeknél a könyveknél konkrétabb, racionálisabb és gyakorlatibb kiadványokat.

 

A könyvek elolvasása a következő eredményeket fogja hozni:

 

  1. A most indulók egy hatalmas előnnyel indulnak a használtruha üzletágban az elődeiknél. Sokkal sikeresebbek és nyereségesebbek lesznek, mint a korábbi vállalkozók, akik még nem olvashatták ezeket a gyakorlatias könyveket.
  2. Akiknek nincs elég tőkéjük az induláshoz elhalasztják a kezdés idejét, hogy a megfelelő tőkével indulhassanak.
  3. A már meglévő bolt tulajdonosok, nyereségesebbekké válnak és lehetőségük nyílik, akár további boltok nyitására is.
  4. A használtruha nagykereskedők egy stabilabb vevőkörrel fognak rendelkezni, mert a hozzájuk járó vállalkozók nem fognak cserélődni, hanem éveken keresztül stabil vevők lesznek.
  5. A stabil vevőkörű nagykereskedések mind választékban, mind minőségben, mind a szolgáltatás minőségében fejlődni fognak, mivel Ők maguk is profitálnak a stabil kiskereskedőkből.
  6. Ez hozzásegíti a kiskereskedőket, ahoz, hogy a ruházati kiskereskedelemben az új ruhákkal való versenyben jobb pozíciókat szerezzenek.

 

 

Mindenkinek szívből kívánok sikeres használtruha vállalkozást!

 

Kiss László

Tovább a termékekhez: itt!

Tovább a tartalomjegyzékekhez: itt!

__

Miért éri meg ma Magyarországon turit nyitni? És hogyan érdemes csinálni? Mennyi kell hozzá? Mekkora befektetést igényel? Tuti tippek a turi nyitáshoz!

 

Webáruház készítés