Új jelszó kérése
Mi kell a turi nyitáshoz?

Itt elolvashatja: >>tovább

Akik már elolvasták...

Tetszett!                     K.Bernadett, Nagyvázsony

A kezdőt vettem csak meg és az nagyon jó!      

Takács Pál, Budapest

                                         

5 éve van turim. A könyvek tartalmának 98%-val egyetértek! Azért van egy két ötlet, amely elég meredek.      

Nagyné T. Ibolya, Veszprém

                                          

Nem bántam meg, hogy megvettem.                       Kovács Krisztiánné, Sopron

Még több olvasói visszajelzés: Klikk

Használt ruha magazin

Egy blog Önnek: cikkek és érdekességek a használt ruha világából.

http://sikereshasznaltruhabolt.cafeblog.hu 

https://www.facebook.com/

hasznalt-ruha-magazin/

Hírlevél
Fizetési megoldás

Együttműködési szerződés

Együttműködési szerződés

 

    mely megkötésre kerül Kiss László egyéni vállalkozó (továbbiakban Tulajdonos) és vállalkozási partner (továbbiakban Partner) között.

 

 Szakmai tartalom:

   Tulajdonos az általa kidolgozott szolgáltatási és értékesítési rendszert átadja a  Partnernek írásban annak tartalmát részletesen, elmagyarázza.

 

A komplex értékesítési rendszer tartalmazza:

  1. Az áru beszerzéstől kezdve az áru előkészítésének folyamatát.
  2. Az árukészlet minőségi követelményeire vonatkozó irányelveket.
  3. A csomagolási technikát.
  4. A vevői kapcsolattartás szabályait.

 

 

  1. Marketing tartalom:

 

     Tulajdonos a Partner részére létrehoz és működtet egy, a használtruha nagykereskedés részére megfelelő minőségű és tartalmú honlapot. Melynek működtetését az együttműködési szerződés megkötésétől számított 1 évig köteles végezni. Ez alatt az idő alatt eljuttatja a honlapot a Google keresőben a "használtruha nagykereskedések" kereső kifejezésre az első 20 találat közzé. 

       Egy év után annak működtetését átadja a Partnernek. 

   Tulajdonos közreműködik, a Partner telephelyi, helyi és internetes megjelenésében, arculatának megtervezésében, kialakításában.

 

  

  1. Pénzügyi tartalom:

  Első együttműködési díj: Partner az előzetes együttműködési szerződés elfogadása után átutal/befizet Tulajdonos bankszámlájára 29.900 Ft-ot, azaz huszonkilencezer kilencszáz forintot, mely az első együttműködési díj. Az előzetes együttműködési szerződés akkor emelkedik jogerőre, amikor ez az átutalás/befizetés megtörténik. 

   Havi együttműködési díj: a következő 11 hónap során havonta 19.900 Ft. Ezért a díjért Tulajdonos kialakítja és folyamatosan fejleszti, karbantartja Partner honlapját, de ez az összeg nem tartalmazza a domain név és a honlap havi/éves előfizetési díját (melyek a Partner költségei). Egy év elteltével ezek a feladatok is Partner jogkörébe átkerülnek (lásd. a 2. és 4. pontban leírtakat). Az átutalásokról Tulajdonos minden esetben számlát ad, melynek tartalma üzleti tanácsadásként van megjelölve.  

   Az együttműködési szerződés pénzügyi tartalmát még akkor is, mindkét fél részéről elfogadottnak, és kötelező érvényűnek kell tekinteni, ha az adott piaci helyzet időközben megváltozott és az együttműködési szerződésben foglalt szakmai és marketing stratégia már nem életszerű és annak új módozatai lettek a cégben bevezetve és alkalmazva.

  

  1. Partner feladatai:

  Tulajdonos által kidolgozott szolgáltatási rendszer betartása, illetve annak betartatása a későbbiekben. Mely tartalmazza:

  • Az árubeszerzés, vagy annak irányítása, kézben tartása.
  • Az áru szortírozása, előkészítése, feldolgozása, csomagolása,                                           értékesítése. illetve ezeknek a folyamatoknak a betanítása,                                                felügyelete.
  • Vevő kapcsolattartás, illetve annak felügyelete a későbbiekben.
  • Vevő kiszolgálás, illetve annak felügyelete a későbbiekben. 
  • A vállalkozás gazdasági stabilitásának megvalósítása, és megőrzése.
  • Hivatalos szervek felé való kapcsolattartás (könyvelő, NAV, önkormányzat, stb.).
  • A pénzügyek intézése.
  • Az alkalmazotti bérek kifizetése.
  • A nagykereskedés bérelt vagy saját tulajdonú ingatlanainak állagmegóvása, esetleges fejlesztése.
  • A nagykereskedés tárgyi eszközeinek műszaki megfelelőségének megőrzése.
  • Az együttműködési szerződés megkötésének első évfordulója után Tulajdonostól a Partner a teljes marketing rendszer működtetését átveszi (a fordulónapot követő 30 napon belül).

 

  1. Együttműködési Partner szervezeti kötelességei:

 

  • minden erőfeszítését a üzlet növekedésének, a Tulajdonos által működtetett szolgáltatási hálózattal való azonosulásnak és jó hírneve fenntartásának szenteli;
  • felelős azon humán és pénzügyi eszközökért, amelyeket üzleti tevékenységében használ, és mint független vállalkozó felelős harmadik felek irányában minden, a üzlettel kapcsolatos tevékenységéért;
  • elfogadja a lojális együttműködés kötelezettségét a Tulajdonos által működtetett hálózat sikerének biztosításáért, amelyhez, mint tájékozott és teljesen független vállalkozó csatlakozott, amely kizár bármely alárendelt kapcsolatot, így az alkalmazotti viszonyt is a Tulajdonossal;
  • lojálisan viszonyul a hálózat valamennyi Partneréhez, ugyanúgy, mint magához a hálózathoz;
  • a Tulajdonos igénye esetén a Tulajdonost ellátja ellenőrizhető működési adatokkal annak érdekében, hogy teljesítménye és pénzügyi állapota meghatározható legyen a hatékony menedzsment irányadás érdekében;
  • lehetővé teszi a Tulajdonos számára, hogy megbizonyosodjon az általa fejlesztett arculati és minőségi követelmények betartásáról a Partner szolgáltatás nyújtása, illetve termékértékesítése során. Partner tudomásul veszi saját felelősségét a fogyasztók/vevők irányában, mint teljesen független vállalkozó.

 

 

  1. Tulajdonos és partner közötti kapcsolat

 

   Tulajdonos az előszerződés életbe lépésétől kezdődően azon dolgozik, hogy Partner használtruha nagykereskedése minél hamarabb elérje a 2,5 milliós bruttó számlázott lélektani határt.

       Az együttműködési szerződés megkötése után Tulajdonos átadja az általa kidolgozott szolgáltatási rendszert Partner részére. Partner köteles a megkapott szolgáltatási rendszert bevezetni, alkalmazni és megkövetelni minden alkalmazottól, mivel a biztos sikert csak a tökéletes működés biztosítja.

   A szolgáltatási rendszertől való eltérés minden esetben csakis a Tulajdonossal való megbeszélés eredményeként történhet meg.

     Tulajdonos, mint tanácsadó igyekszik a lehetőségeihez mérten segíteni azt, hogy a vállalkozás minél sikeresebb legyen.

           Partner jelen szerződés aláírásával tudomásul veszi, hogy Tulajdonos a Partner által működtetett vállalkozás által keletkező bármiféle bevételre garanciát nem tud vállalni. 

           Partner tudomásul veszi, hogy a Tulajdonos által kidolgozott és felépített szolgáltatási rendszer sem tudja garantálni, hogy a Partner által indított vállalkozás milyen mértékű nyereséget illetve veszteséget fog termelni.

 

           Partner az együttműködési szerződést annak fényében köti, meg, hogy a Tulajdonos segítségével egy hatékonyabb és sikeresebb vállalkozást tud felépíteni. Minden remélt vagy elvárt bevétel, kalkuláció csak tervezett számadat, függvénye a piaci helyzetnek, a forgalmazott áru minőségének és mennyiségének és árának. Partner ennek tényével teljes egészében tisztában van, a vállalkozásában keletkező esetleges minden veszteségért ezért egyedüli felelősséget vállal.

 

  1. Együttműködési szerződés megszűnése

   Tulajdonos és Partner között fennálló szerződés a 12 hónap eltelte után autómatikusan megszűnik, kivéve, ha a felek kölcsönösen megegyeznek a további együttműködés folytatásában és annak pénzügyi kötelezettségeiről.

 

  1. Együttműködési szerződés haláleset esetén

 

Tulajdonos halála vagy betegsége, rokkantsága esetén (amennyiben a magára vállaltaknak már nem tud eleget tenni) a szerződés autómatikusan megszűnik, mivel szakmai pótlására nincs lehetőség. Partner az addig átutalt összegekre vissz igényt nem támaszt és azonnali hatállyal átveszi az addig felépített honlap és marketing rendszer működtetését.

 

Partner halála vagy betegsége, rokkantsága esetén (amennyiben a magára vállaltaknak már nem tud eleget tenni):

  Amennyiben partnere vagy élettársa/házastársa folytatólagosan szeretné folytatni a vállalkozást, úgy az együttműködési szerződést és annak tartalmát folytatólagosnak kell tekinteni.

    Amennyiben vállalkozás megszüntetésre kerül, a fenti ok(ok) miatt úgy a Tulajdonossal kötött együttműködési szerződés is érvényességét veszti, és további havi kifizetésekre nem kötelezhető Partner Tulajdonos felé.

 

  1. Vállalkozás értékesítése

 

  Partner a vállalkozását melyben a Tulajdonos által létrehozott és felügyelt szolgáltatási rendszert működteti, bármikor értékesítheti a következő megkötésekkel:

  • A vállalkozás tulajdonosváltása nem befolyásolja az együttműködési szerződésben foglaltakat, azok továbbra is érvényesek, de már az új tulajdonosra vonatkozóan.
  • Partner még a tulajdonos váltás előtt Tulajdonost értesíti a tulajdonosváltásról. A tulajdonos váltást minden esetben meg kell, hogy előzze, hogy az új tulajdonossal Tulajdonos megkösse az együttműködési szerződést.

 

 

  1. Titoktartás

     Sem a szerződés ideje alatt, sem annak lejárta után Partner nem bocsátja harmadik fél számára (sem írásban sem szóban) rendelkezésre azt a know-how-t vagy szolgáltatási rendszert, valamint a hálózat működésével kapcsolatos egyéb, információt tartalmazó azon anyagokat, amelyeket a Tulajdonos bocsátott rendelkezésére.

Webáruház készítés